Vs: No risk no fun - Lets gamble!
« Vastaus #367 : 03.04.2013 17:12 »
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Kuinka tuhota vaivalla ansaitut rahat vol. 69:
Pitts vs Rangers, Pitts hoitaa tänään homman se on selvä. Eilen oli Vokoun maalissa imuroimassa, mutta tänään on ykkösmolari Marc-Andre Fleury maalissa ja mitään neljän maalin juhlia ei nähdä.
Canadiens vs Philadelphia, viime pelissä jopa Montrealin veska Carey Price teki maalin. Flyersia vastaan viime peli 4-1. Nyt pelataan Philadelphian kotiluolassa, mutta tasoero aivan liian kova, voitto napsuu.
Edmonton vs Flames. Molemmilla kotivoitto ja tänään pelataan Flamesin hallissa. Flames tosin on myynyt pelaajian tiuhaan tahtiin ja maalissa Kipru, joten turpavärkki veressä päättyy peli flamesin osalta.
Ducks vs Dallas, viimeset kaksi peliä Ducksille ja nyt pelataan taas kotihallissa. Veska ei ole vielä varmistunut, mutta jos Fasth pelaa voitto on varma, hillerin pelatessa pelaajalauta varma eli vituix män.
Toisaalta ihan sama vaikka annatte sen naapurin 5v Viljami-koriander-jami-helinä Mustikkamäki-Mäkisen arpoa ne pelit, tuotto on ihan yhtä kova.
Ps. laitoin myös lukko + ässät jotta ei ainakaan naurata.
edit: Taisto, totta, kaikki sarjat on vaikeita veikata, muutenhan porukka pelaisi pitkävetoa eikä kävisi töissä - oho hups niinhän mä nytkin teen(tällä menolla tosin en kovin kauaa)
« Viimeksi muokattu: 03.04.2013 18:05 kirjoittanut Gba »
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Gba
Jäsen
Heh, 5 matsin yhdistelmästä kaikki muut oikein paitsi NYR - PIT.
Panos ei ollu onneksi iso, niin ei niin paljo harmita. Nyt onkin hyvä aika pitää paussia. Ehkä sitten taas, kun
MM-kisat alkavat tai tulee jotain bonus-tarjouksia.
Itse koitan nyt olla bettailematta viikkoon(ei salee onnistu), mutta MM-kisojen harkkamatsit pyörii ja tänään on Ranska - Norja, Suomi - Tanska, Tsekki - Latvia.
Otin Unibetin tilin vielä tyhjäksi, etten vaan sorru.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2013 20:26 kirjoittanut Gba »
tallennettu
Vs: No risk no fun - Lets gamble!
« Vastaus #387 : 04.04.2013 22:59 »
Gba
Jäsen
Itsepetosta pitää joku tauko, ei vaan pysty. Hei olen Gba, olen vedonlyöntiaddikti.
Jätkä piti taukoa joku 10 min.
Itse laitoin femman tuolle Cyruksen lohelle, ihan hyvältä vaikutti kertoimineen. Ja ennen kaikkea
varmalta.
Tarkalleen ottaen 25h. Edellinen lappu tehty eilen 17.00 ja toinen tänään 18.00. Pääasia, ettei tule katsottua noita matseja yöllä, muuten kusee tää nyt tänään korjattu unirytmi.
tallennettu