Killerbone
Vieras
Raamattu ei kiellä juomista, mutta se kieltää humaltumisen koska se johtaa syntiin.
eli kohtuus kohtuudessa. Sopivasti nautittuna esim viinikin pidentää elinikää. Jos viiniä juo noin kupillisen päivässä niin sen on todettu pidentävän elämää... kohtalaisen paljon (en nyt muista sitä lukua)
Itse olen absolutisti kaikkea paitsi ehtoollis viiniä kohtaan. Yleensä en välitä muiden päihteiden käytöstä mutta kun humalainen tulee huutelemaan kadulla tai pummaamaan tulta/tupakkaa niin tulee suuri hinku saada päihteisiin kuolemanrangaistus. Jos hallussasi on päihteitä: Pää poikki. Jos olet humalassa: Pää poikki. Ja niin edelleen... Ja mitä tulee siihen 15 vuotiaiden lapsena olemiseen niin se on hauskaa sinäänsä kun olin noin 15v niin pidin itseäni aikuisena ja todellakin luulin tietäväni kaiken (se ei ole stereotypiää vaan todellinen asia että nuoret luulevat niin) Mutta nyt kun olen täyttämässä 18 niin 15 vuotiaat näyttävät silmissäni lapsilta vaikka siitä on vain noin 3 vuotta kun olin yksi heistä.