Vs: Pelaajalaudan Tietotoimisto
« Vastaus #42 : 19.04.2008 23:53 »
Riepu
Oh nice.
Moderaattori
Basaaripisteet: 2
Paska juttu.
Toivottavasti uhrien lukumäärä ei enää tuosta nouse. Kahdeksankin kuulostaa jo aika pahalta. Tästä puhutaan Suomessa koko seuraava viikko...
Ja samalla saa roskalehdet ja muu media mässäilyn aihetta.
Mielummin tuota lukee kuin sorsa/joutsenlammista sekä minkä lie Jannen banneista.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
« Vastaus #44 : 20.04.2008 03:14 »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
« Vastaus #47 : 20.04.2008 04:21 »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
« Vastaus #50 : 09.05.2008 13:31 »
"Tasa-arvoasioista vastaava ministeri Stefan Wallin (Rkp) korosti, että tasa-arvon lähtökohdat ovat kolme K:ta"
tallennettu
« Vastaus #54 : 14.05.2008 17:16 »
tallennettu
« Vastaus #56 : 14.05.2008 18:01 »
Riepu
Oh nice.
Moderaattori
Kyseessä on siis maailman suurin hiukkaskiihdytin, joka isketään lähiaikoina käyntiin. On muun muuassa ajateltu, että se voi luoda mustan aukon, joka tuhoaisi koko planeettamme. Nice, tosin mahdollisuudet tähän ovat pienet.
Katoin jonkun dokkarin ja siinä lähes naureskeltiin tuolle musta-aukko -pelottelulle. Eli mahdollisuudet sille ovat olemattomat.
Kiinnostaa kyllä mitä uutta tuon seurauksena paljastuu.
Joo ne mahdollisuudet ovat kuulemma luokkaa "voita 3 kertaa lotossa", joten ihan suurta vaaraa ei ole. Jännä vehje kyllä kyseessä ja pirun kallis sellainen. Vielä kun tästä tosiaan selviäisi jotain.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
« Vastaus #57 : 14.05.2008 23:15 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Kyseessä on siis maailman suurin hiukkaskiihdytin, joka isketään lähiaikoina käyntiin. On muun muuassa ajateltu, että se voi luoda mustan aukon, joka tuhoaisi koko planeettamme. Nice, tosin mahdollisuudet tähän ovat pienet.
Katoin jonkun dokkarin ja siinä lähes naureskeltiin tuolle musta-aukko -pelottelulle. Eli mahdollisuudet sille ovat olemattomat.
Joo itse olen kuullut hiukan samaa että sellainen on aika olemattomat. Ja vaikka kuulemma niin kävisi, niin homma kävisi niin nopeasti että siitä kerkiäsi sanomaa edes "voi *ittu".
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #58 : 14.05.2008 23:18 »
Fraeon
/fɹeɪɔnʰ/
Moderaattori
Basaaripisteet: 3
Joo itse olen kuullut hiukan samaa että sellainen on aika olemattomat. Ja vaikka kuulemma niin kävisi, niin homma kävisi niin nopeasti että siitä kerkiäsi sanomaa edes "voi *ittu".
Mahdollisuus on olematon kyllä, mutta mitkäs ne mahdollisuudet oli siihen, että planeetalle syntyy elämää?
No en mä kyllä siihen itsekään usko, että musta aukko tulee ja nielaisee kaiken, mutta kaikkea muutakin on käynyt, jonka todennäköisyys on lähes olematon.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2008 23:25 kirjoittanut Fraeon »
tallennettu
« Vastaus #59 : 14.05.2008 23:29 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Mahdollisuus on olematon kyllä, mutta mitkäs ne mahdollisuudet oli siihen, että planeetalle syntyy elämää?
Eikö jumala luonutkaan kaikkea ??
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu