Vs: Pelaajalaudan Tietotoimisto
« Vastaus #843 : 11.04.2013 18:31 »
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Itsehän tienaan fysioterapeuttina 2k kuussa. Että kyllä se toisaalta pistää miettimään kun satamassa nollakoulutuksella vetävä ahtaaja puolestaan käärii 3-5 tonnin massit. Näin tähän työn haastavuuskorttiin liittyen. Onneksi pidän sentäs työstäni.
Siis sillä palkalla ei oikein ole mitään tekemistä sen kanssa onko korkeasti koulutettu vai ei. Ehkä suurempi mahdollisuus saada juuri ja juuri siedettävää 3000e kuukausipalkkaa, mutta siihen sitten aina jää. Koulutus vaikuttaa suurimmaksi osaksi lähinnä siihen, että joudutko tekemään fyysistä vai toimistohommaa tulevaisuudessa.
Se ongelma Suomessa onkin, että työllä ei voi tienata isoja summia. Välillinen- ja välitönverotus ovat niin älyttömän korkeita. Lisäksi työnantaja joutuu maksamaan niin paljon erillaisia maksuja, ettei monesti ole kannattavaa palkata työntekijää. Jos Doinkkilla olisi oma fyssarifirma ja hän saisi pitää suurimman osan siitä asiakkaan maksamasta hinnasta, niin kyllähän tolla hommalla tienaisi yhtä paljon kuin kultaa kaivamalla.
Jenkeissä fyssari tienaa keskimäärin $76,310 / vuosi. Mut me voitas ottaa vielä vähän lisää velkaa ja nostaa veroja, Doinkki tienaa aivan liikaa nytkin!
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Re: Pelaajalaudan Tietotoimisto
« Vastaus #862 : 21.09.2013 22:30 »
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Re: Pelaajalaudan Tietotoimisto
« Vastaus #866 : 22.09.2013 01:47 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Itse lasken pedot ja homot surutta samaan kastiin.
Kyllä ja lisäksi samaan dille dong -porukkaan heittäisin alkoholistit, nelikymppiset my little pony -heebot ja muut nukkemiehet, nyt kun vauhtiin päästiin.
Ei siinä, etteikö kukin saisi tehdä minun puolestani ihan mitä huvittaa.
Pedot, homot, alkoholistit, nukkemiehet jne. ovat samassa kastissa, mutta saahan ne kaikki tehdä sitä mistä tykkää
Mä oon onneksi TK:n yhteyskuntakelvollisuuden siis saanut. Tai no, olen paska pelaaja niin taidan tippua samaan kastiin
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Pelaajalaudan Tietotoimisto
« Vastaus #868 : 22.09.2013 20:25 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Kriittisen ajattelun puute on ainoa asia joka muissa ihmisissä harmittaa. Se mahdollistaa vainot, rasismin ja ihmiset jotka pelkäävät homojen valtaavan maailman. Ei vittu mitä touhua ja vielä maassa jossa jokaisen pitää kuitenkin käydä perussivistävässä koulussa... Homous ei periydy mutta tyhmyys voi tarttua.
Ei se kriittisyyden puutteesta johdu. Yhtä paljon juuri suuresta kriittisyydestä. Ongelma on itsekriittisyyden ja empatian puutteessa. Ja tätä ei perussivistävällä koulutuksella saada. Tämäkin on melkein päinvastoin, sivistys hävittää usein nämä ominaisuudet. "Vittu noi ole käynyt edes koulua", "Vittu toi on nolo", "Vittu toi on outo", jne. Sehän näkyy kaikkien "ymmärtäväisten" joukossa täällä palstallakin. Puhutaan peleistä, mutta älä kysy typeriä tai ole väärää mieltä. Jokainen itseään ylösnostava ja toista halventava on ihan samalla tiellä kuin rasistit ja homofoobikot. Kukaan maailmassa ei saa olla erilainen, outo ja kukaan ei jumalauta saa olla tyhmä. Jos olet poikkeat "meistä", ansaitset haukut. Tätä voi totta kai miettiä, että on pahempi haukkua neekeriksi tai homoksi, kuin idiootiksi, koska neekeri ja homous on helppo määrittää asioiksi joille ihminen itse ei voi mitään. Se ei kuitenkaan poista sitä, että idiootiksi haukkuminen voi tuntua ihan yhtä pahalta.
Itsekriittisyys ja empatia. Osaa katsoa itseään ulkoapäin ja toista sisältäpäin.
« Viimeksi muokattu: 22.09.2013 23:44 kirjoittanut JayeizH »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu