Re: Pelaajalaudan Tietotoimisto
« Vastaus #1711 : 11.02.2016 22:39 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Voi olla, että kun ei ole omaa lempparipoliitikkoa lavalla, niin voi suhtautua vähän eri tavalla, mutta näin seitsemän minuutin jälkeen piti laittaa pauselle ja lähteä tekemään iltapalaa, jonka ääressä voi nauttia koko pätkän rauhassa. Ihan hulvatonta settiä.
Olen siis jo tässä vaiheessa täysin samaa mieltä, että Marjan jankkaus on ihan kauheaa. Itse en kuitenkaan epäile yhtään, etteikö se ole ihan tietoisesti laitettu noilla "kivoilla ruokahetkillä" rassaamaan vanhoja analyyttisiä setämiehiä - tiesi Marja sitä itse tai ei. Ei yksinkertaisesti voi olla mahdollista, että asenteen ja argumentaation ankeus ei ole Ylellä tiedossa.
Ehdottomasti parasta viihdettä tänään. Jos Hallis selviää tuon vajaan puolituntia napsahtamatta, niin arvostan. Jännittää!
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Pelaajalaudan Tietotoimisto
« Vastaus #1712 : 11.02.2016 22:53 »
Scarf
Smokin' Sexy Style!!!
Jäsen
Basaaripisteet: 4
Voi olla, että kun ei ole omaa lempparipoliitikkoa lavalla, niin voi suhtautua vähän eri tavalla, mutta näin seitsemän minuutin jälkeen piti laittaa pauselle ja lähteä tekemään iltapalaa, jonka ääressä voi nauttia koko pätkän rauhassa. Ihan hulvatonta settiä.
Olen siis jo tässä vaiheessa täysin samaa mieltä, että Marjan jankkaus on ihan kauheaa. Itse en kuitenkaan epäile yhtään, etteikö se ole ihan tietoisesti laitettu noilla "kivoilla ruokahetkillä" rassaamaan vanhoja analyyttisiä setämiehiä - tiesi Marja sitä itse tai ei. Ei yksinkertaisesti voi olla mahdollista, että asenteen ja argumentaation ankeus ei ole Ylellä tiedossa.
Ehdottomasti parasta viihdettä tänään. Jos Hallis selviää tuon vajaan puolituntia napsahtamatta, niin arvostan. Jännittää!
Eiköhän siellä ole sitä tarkoituksellista provoa myös seassa - Kioskihan tekee jotain Mamu-Suomi-mamu-sarjaa, joten ei siellä nyt ainakaan kovin neutraalisti tähän maahanmuuttoasiaan suhtauduta (tai Ylellä ylipäätään). Surkeat provoiluyritykset tekevät joka tapauksessa pätkästä vain paremman, koska Halla-aholla leikkaa salamannopeasti, eikä toimittaja pysy ollenkaan perässä ja on vieläpä silminnähden tuohtunut monessa kohtaa sekä yrittää vaihdella puheenaihetta heti kun joutuu kiipeliin.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Pelaajalaudan Tietotoimisto
« Vastaus #1713 : 12.02.2016 08:15 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Surkeat provoiluyritykset tekevät joka tapauksessa pätkästä vain paremman, koska Halla-aholla leikkaa salamannopeasti, eikä toimittaja pysy ollenkaan perässä ja on vieläpä silminnähden tuohtunut monessa kohtaa sekä yrittää vaihdella puheenaihetta heti kun joutuu kiipeliin.
Mjaa, erityisen nopeaa leikkausta en kyllä itse haastattelussa havainnut. Lehmänhermot Jussilla kyllä on. Parissa kohdassa provoja väistelevä asenne tosin aiheutti ikäviä aivopieruja, kuten sen huikean väitteen, ettei vihaa ole näkynyt muuten kuin Persuja kohtaan. Samoin robottimainen "nykykulttuurissamme kaikilla on ihmisarvo ja minä olen aikani tuote" -vastaus oli tosi erikoinen, kun olisi päässyt niin paljon helpommalla sanomalla, että "tottakai kaikilla on". Vaikka ei siihen välttämättä uskoisikaan, en tiedä miksi tuossa kohtaa piti olla niin kryptinen ja hankala.
Mutta joo, suurimmaksi osaksi Hallis väisteli hyvin pommit ja piti retoriikan rauhallisena. Plus journalismin kanssa tällä ohjelmalla ei tosiaan ollut mitään tekemistä. Puhtaasti viihdekikkare.
Peeäs. Ählän wa sählän, jösses miten huikea trolli. Itsekin tunsin kieltä niin vähän, että oletin Jussin tavoin lauseen olevan vanha kunnon ählämiläpyskä ansapaketissa. Todellisuus on tarua ihmeellisempää
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Pelaajalaudan Tietotoimisto
« Vastaus #1737 : 23.03.2016 09:23 »
zoukka
guli
Jäsen
Basaaripisteet: 14
Sillä välin Kokoomuksen FB-seinällä:
"Brysselissä tapahtuu nyt kauheita, mutta samalla on muistettava se rasismi, jota tapahtuu Suomessa joka päivä.”
Tämähän se onkin se suurin ongelma tässä.
Jep. Kuinka kehtaavatkin puhua Brysselistä, kun lähi-idässä vastaavia tapauksia tapahtuu moninkertainen määrä.
Tappakoot toisiaan keskenään siellä, mitäs noista. Mitä enemmän, sen parempi.
Voisitko jättää tällaisen paskan sinne hommalle pliis?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu