Vs: Urheilu/Idrott/Sports
« Vastaus #39 : 21.04.2010 17:27 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Seuraako kukaan muu NHL:n pudotuspelejä? Löytyykö lautalaisilta veikkauksia kevään mestarista? Itse pistin PAFin puolella muutaman euron Detroitille ja Pittsburghille. Kaksi joukkuetta joiden en toivo tänä keväänä pokaalia nostelevan. Lisäksi Bostonille ja Coloradolle panostin euro per joukkue, kun oli niin isot kertoimet.
Mikä tahansa käy, kunhan kumpikaan NHL:n muotijoukkueista, Pittsburgh tai Washington, eivät pääse finaaleihin. Detroitille suon ainakin minä aivan kaiken menestyksen, koska heidän menestys perustuu aitoon ammattitaitoon ennennäkemättömän kovalla scouttauksella ja valmennuksella, kun taas Penguinsilla ja Capitalseilla, jotka ovat nyt kovia kun jaksoivat tarpeeksi monta vuotta ahmia paskaa ja sen kautta saada hyvät varausvuorot. Washingtonin Bruce Boudreau on maailman yliarvostetuin valmentaja, mielestäni, ja Phoenixin Dave Tippet on esimerkiksi paljon kovempi jätkä.
Finaaliin saisi mennä idästä vaikkapa Millerin reppuselässä oleva yllättäjäjengi Buffalo, ja lännestä Phoenix, jotta tuhkimotarina saa täydellisen lopun.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Urheilu/Idrott/Sports
« Vastaus #57 : 29.04.2010 11:04 »
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu