Vs: Urheilu/Idrott/Sports
« Vastaus #106 : 11.04.2011 06:55 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
NHL:n runkosarja loppui. Teemu tappeli ja Rangers pääsi vikalla kierroksella playoffeihin. Fuck yes.
Seuraavat parit playoffeihin, veikkauksia kehiin:
LÄNSI:
1. Vancouver - 8. Chicago: 4-1
2. Sharks - 7. Kings: 4-2
3. Red Wings - 6. Coyotes: 4-3
4. Anaheim - 5. Nashville: 4-2
ITÄ:
1. Washington - 8. New York: 4-2
2. Philadelphia - 7. Buffalo: 4-0
3. Boston - 6. Montreal: 3-4
4. Pittsburgh - 5. Tampa Bay 2-4
Bostonin ja Montrealin pudotuspelisarjalle iso :thumbsup:
Idän puolella toki nuo parit on jo lukossa, mutta eikö lännen puolella voi itse pareillekin tapahtua vielä vaikka mitä? Chicago voi voitolla nousta tänään jopa 5. sijalle läntisessä konferenssissa. Jos Chicago ottaa tänään tasan yhden pisteen, nousee se Kingsin ohi 7. sijalle. Häviöllä taas on jopa mahdollista että tippuu kokonaan pois playoffeista ja Dallas pääsee viimeisenä lännestä tavoittelemaan mestaruutta. Vai olenko ihan pihalla?
EDIT: Luin vähän hätäisesti viestisi aluksi - "NHL:n runkosarja loppui". Tänään tosiaan pelataan vielä viimeiset 5 peliä, joten nuo voivat vielä tuota läntistä puolta muuttaa.
Oho, en huomannutkaan, että vielä viime yönä pelattiin viimeinen kierros, mutta eihän nuo parit miksikään edes muuttuneet.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Urheilu/Idrott/Sports
« Vastaus #109 : 11.04.2011 22:36 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Aikookos porukka miten seurata playoff-otteluita? Itse olen hommannut tänä vuonna pariin otteeseen kuukauden verran katseluoikeutta NHL:ään
ESPN:ltä hintaan 14.99€/kk. Pystyy katsomaan minkä tahansa ottelun livenä tai sitten myöhemmin arkistosta. Erittäin hyvin on palvelu toiminut ja hintakin vähän eri luokkaa kuin kotimaisen UrpoTV:n hinnoittelu (melkein 10€/matsi?) SM-liigaan. Varmaan tulee ESPN:n kautta katseltua jokunen ottelu tässä kevään mittaan.
Aion seurata Rangersin matseja ainakin jos/kun niitä sattuu viikonlopuille. Voi olla että joutuu jonkin kerran katsomaan arkenakin ja menemään seuraavana päivänä nollat taulussa töihin.
Tuo ESPN Player ei kyllä vaikuta ollenkaan pahalta varsinkaan jos siitä pystyy katsomaan arkistosta matseja...
E: Oho, omiin veikkauksiin tuli pieni härö. Piti laittaa, että Bruins vie sarjan Montrealia vastaan.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2011 08:55 kirjoittanut kep »
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu