Re: Vaateostoksilla
« Vastaus #150 : 04.09.2012 16:16 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #156 : 04.09.2012 23:24 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla
« Vastaus #159 : 05.09.2012 01:08 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #160 : 05.09.2012 01:36 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Despire näytti tilanneen taannoin kerralla kunnolla paitoja. Itse olen laittanut vaan sellaisia 2-4 paidan settejä, niissä ei toki ongelmaa.
Tulin itse lopulta siihen lopputulokseen, että toimin riskien minimoimiseksi isomman tilauksen säätäjänä, ja tilaan useampia 3 paidan paketteja eri osotteisiin. Ei luulisi herättävän liikaa tullin mielenkiintoa, jos rajan alittavia paketteja tulee enintään kaksi samaan osoitteeseen. Viisi saattaisi jo jäädä kiinni. Luulisin.
Ei olisi kyllä itsellä tullut mieleen edes ajatella, että jäävätkö pienemmätkin paketit tulliin jos niitä tulee useampia samaan osoitteeseen. Enkä oikein usko siihen vieläkään. Mutta toki jos jännittää ja osoitteita riittää, niin mikäs siinä.
Sorruinpas nyt sitten itsekin pistämään kolme paitaa tulemaan, kun löytyi makeita. Pitänee pari vanhaa ja kulahtanutta paitaa kaivaa hyllystä treenikäyttöön/kierrätykseen uusien tieltä, niin pysyy homma freesinä.
tallennettu
Vs: Re: Vaateostoksilla
« Vastaus #161 : 05.09.2012 03:11 »
Lanttu
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Despire näytti tilanneen taannoin kerralla kunnolla paitoja. Itse olen laittanut vaan sellaisia 2-4 paidan settejä, niissä ei toki ongelmaa.
Tulin itse lopulta siihen lopputulokseen, että toimin riskien minimoimiseksi isomman tilauksen säätäjänä, ja tilaan useampia 3 paidan paketteja eri osotteisiin. Ei luulisi herättävän liikaa tullin mielenkiintoa, jos rajan alittavia paketteja tulee enintään kaksi samaan osoitteeseen. Viisi saattaisi jo jäädä kiinni. Luulisin.
Ei olisi kyllä itsellä tullut mieleen edes ajatella, että jäävätkö pienemmätkin paketit tulliin jos niitä tulee useampia samaan osoitteeseen. Enkä oikein usko siihen vieläkään. Mutta toki jos jännittää ja osoitteita riittää, niin mikäs siinä.
Noh, ajattelin silti ihan varman päälle ottaa. Yhteensä hoidin kumminkin 15 paidan tilauksen eli loppusumma siellä 200 dollarin tietämillä postikuluineen. Viiden ihmisen tilauksessa osotteitakin riitti, joten kuten sanoit, mikäs siinä. Ei se kumminkaan loppupeleissä sen enempää säätöä tuo paitojen jakovaiheessa oikeille omistajilleen.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
« Vastaus #166 : 03.09.2013 16:00 »
tallennettu
Vs: Re: Vaateostoksilla
« Vastaus #168 : 23.09.2014 20:21 »
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Mutta sitten, farkut. En käytä mitään hirveän lötköjä farkkuja, mutta en toisaalta mitään supertiukkojakaan. Ovat mallia medium ja istuvat hyvin. Helpotus oli suuri kun puhelin sujahti kivuttomasti taskun pohjalle ja se oli sieltä helppo ottaa myös pois. Jopa helpompi kuin 5S, koska se ei painunut yhtä syvälle taskun pohjalle. Puhelin ei näyttänyt myöskään paistavan liikaa taskusta esiin.
iPhone-ketjusta kaivettua..
Mistä saa rennosti istuvia farkkuja, jotka sopivat hieman isompienkin (=lihasta siis
) reisien päälle? Kaikki mitä mulle tulee ikinä vastaan, on tyyliä slim fit ja sellaiset jalassa näyttää lähinnä Robin Hoodilta. Kelpaisi siis tietää, mistä kannattaa metsästää tyylikkäitä farkkuja, jotka eivät ole millekään 15v tikkujaloille suunnattuja. Nyt kun tulee isompi puhelinkin, niin pitäähän sen mahtua housuun.
Noita kehonrakentajille tarkoitettuja farkkuja kyllä löytyy, esim. Gazoz, mutta ovat suurinosa mallia white trash(ihan vitun rumia). Itsellä oli sama ongelma pari vuotta sitten kun treenasi hemmetisti, reidet vaan kasvoi yhteen ja joku 10 paria farkkuja meni vituiksi haarojen kohdalta. Nyt kun on reidet ja muu kroppa taas mallia juutalainen keskitysleirillä, niin farkutkin kestää kuin uusina.
Eli ongelmaasi ei ole ratkaisua.
http://www.dress-for-less.co.uk/ Tuolta olen tilannut useasti, hyvää kamaa ja huomattavasti halvemmalla kuin Suomesta.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu