Vs: Vancouver 2010
« Vastaus #10 : 12.02.2010 22:51 »
Vin
Jäsen
Basaaripisteet: 1
R.I.P. Nuorikin vielä. Saman ikäinen kuin allekirjoittanut.
Kelkkailu on niitä lajeja joita en vain ymmärrä että miksi ne ovat olympiatasolla. Kait se johtuu siitä että Suomessa tuosta lajista ei yleisesti tiedetä mitään.
Kyllä, kelkkailu on vaarallista. Toisiin lajiin vaarallisuus on osa juttua. Mutta kyllähän tuossa nyt on selvästi täysin typerä ratkaisu radan osalta. Vielä todella "hauskasti" 13. mutka, lempinimellä 50/50 (puolet selviytyy vain siitä). Kiva lähteä pelleilemään tuollaisella radalla, missä on mutkassa radan vieressä terästolpat.
Niin onhan se vaarallista, mutta mun mielestä kun siitä on urheilu aika kaukana. Kourua alas fiuuuuuu kuka on nopein. Oliko se Nagano missä lumilautailu oli eka kertaa mukana? Ja sitä pidettiin "sopimattomana" olympialaisiin.
No, joku ei ymmärrä formuloita, rataa ympäri paristorullalla, kuka nopein. Mutta tuo kelkkailu vaan on niin vieras laji suomalaisille.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Vancouver 2010
« Vastaus #20 : 18.02.2010 12:43 »
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu