Tietysti mun pitäisi kuitenkin korjata se, mikä ei ole rikki, ja hankkia Mac, koska sinä pereferoit sen käyttöä. Luonnollisesti. Vaan entäs kun joku sen jälkeen tulee ja sanoo, että PC:t vievät Maceja? Ei muuta kuin vaihtoon, enhän tahdo olla yksinäinen muuli. Shees. Neuvoa ja ehdottaa saa, mutta koitetaan välttää ylitsevaluvaa ylimielisyyttä.
Älä nyt viitsi käännellä sanojani miten sattuun. Minulle on ihan yksi ja sama, mitä käyttistä kukin käyttää. Kaikki
turha Mac/Apple/iPhone-dissaaminen, joka tuntuu aina olevan muodissa, aiheuttaa sen sijaan vastareaktion. Muistaakseni sinäkin olet ollut milloin iPhonen ja milloin iPodin kimpussa, niin kuin Applen laitteet olisivat automaattisesti surkeita. Vähän sama maku jäi näistä Mac-teksteistä.
Mutta joo, ehkä kommentteihin tulee tartuttua liian kärkkäästi, vaikkei siihen olisi oikeasti edes mitään syytä. Poislukien zoukan vittupaskamaailmanpaskinta-provot.
Njoo, sattoihan tuo omakin asia tulla esitettyä aika tylysti, vaikka missään vaiheessa en tarkoittanut, että Maceissa mitään varsinaista vikaa olisi. Lukuunottamatta sitä ikkunoiden hidasta latautumista, jota olen havainnut koulun koneella. Toivottavasti ja oletettavasti tämä ei kuitenkaan ole yleinen piirre kaikissa näissä. Ja tuota pidemmälle en osaa koneiden suorituskyvyistä tahi muusta sen syvällisemmin sanoa, kun niitä on tullut käytettyä verrattain vähän. Beyond that, mä en vain tykkää käyttää niitä. Tottumukset on vahvoja.
Mitä Appleen muuten tulee, niin esim. iPhonehan on oikeasti staili ja toimiva laite. Sen ulkonäkökään ei ota päähän, toisin kuin Mac OS X:n jostain syystä tekee. Eikä iPodejakaan voi pahemmin disauttaa, vaikken niitä itse käytäkään, niiden laatu on kyllä tullut huomattua useamman kerran. Tiedä sitten, mistä niin ankea kuva oli jäänyt.