Vs: Yleinen vitutusketju
« Vastaus #516 : 22.05.2009 02:33 »
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Blaah, olen kirjoittanut koko päivän (klo 12 etiäpäin) enemmän tai vähemmän ahkerasti kulttuurimaantieteen esseetä, mutta asia on vain sellaista paskaa, ettei tuota tekstiä synny nopeasti. Olen koko päivän aikana saanut kirjoitettua vain sivun verran tekstiä (oli sitä jo jossain vaiheessa 1,5 sivua, mutta poistin puolikkaan sivun verran turhanpäiväistä jaarittelua), minimipituus olisi kolme sivua. Ei sinänsä paha, jos aihe kiinnostaisi, mutta tuo ei vain yksinkertaisesti etene mihinkään, koska en edes tajua täysin mitä minun pitäisi kirjoittaa. Mikä parasta, tuon pitäisi olla valmis abauttiarallaa 4,5 tunnin päästä. Tiedetään kuka ei nuku tänä yönä...
Swidduu, 1 sivu vielä. Reilu 1h 40min aikaa. Täähän alkaa henk. koht. tuntua ku miltäkin 24:n jaksolta, jossa aika tikittää vääjäämättömästi eteenpäin.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2009 05:32 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju
« Vastaus #522 : 04.06.2009 16:30 »
Xerobos
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Alko taas vituttaa kaikki boxittajat, jotka ostaa kaiken maailman HaloODST, HaloREACH, HaloTENNIS, HaloFOOTBALL, HaloROCKBAND yms pelit. Käyttäis ne rahat mielummin johonkin paremaan ja tukis jotain parempaa toimintaa. Ihan naurettavaa toi Bungien ja Microsoftin pelleily. Halo kolomostakkaa ei ennää netissä pysty pelaan ku pitäs ostaa 50-100e eestä karttoja. EI MORO :D
En kyllä tajua mitä ees teen boxilla ku ainoot pelit jota koko koneelle tulee on Haloja ja nekin tunnetusti paskoja.
Kyllä helpotti.
Kiitos tämän puheenvuoron, ennakkotilasin juuri ODST:n.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
« Vastaus #527 : 05.06.2009 01:20 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
kerro toki peli, jossa sut pakotetaan maksamaan, jotta voit taas jatkaa sen pelaamista?
World of Warcraft
Huono vitsi
Tarkoitus olikin pysyä jo aloitetussa tyylissä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #532 : 09.06.2009 16:15 »
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
« Vastaus #534 : 09.06.2009 18:05 »
WeePee
Väsynyt kokki
Jäsen
Mitäs valittamista sulla on, sait rahaa myymättä peliä.
Normaalissa kaupankäynnissä myyjä palauttaa rahat, kun kerran ostaja oli tyytymätön tuotteeseen (vaikkakin tällä kertaa väärällä perusteella, ettei peli toimi).
Ajatellaan taas muiden hyötyä täälläkin, heti kieltämässä palvelua koko ikäryhmältä koska tulee muutama turha puhelu.
Niin no ainakin sinne voisi kehitellä oman valikon K-18 tuotteille. Ja sitten Huuto.netin softa tarkastaisi iän profiilista ja näin joko sallisi huudon tekemisen tai estäisi sen.
Sitähän ei voi tietenkään itse huolehtia, ettei myy alaikäisille?
Sinä voit tunkea tuon silmiä pyörittelevän palleron vaikka sinne mihin aurinko ei paista.
Nyt: Modern warfare 2 ja 10/10 netti... parhautta
tallennettu
« Vastaus #537 : 09.06.2009 19:47 »
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Sitähän ei voi tietenkään itse huolehtia, ettei myy alaikäisille?
Kerro mulle miten? Lukeeko huuto.netin käyttäjäprofiileissa ikä?
Voihan sitä kirjoittaa itse Huuto.net ilmoitukseen caps lockit päällä, ettei myy alaikäisille kyseessä olevaa K18-tuotetta. Toki tämä ei vielä täysin estä myymistä alaikäisille, koska Huuto.netissä ei tosiaan ole mitään iäntarkistussysteemiä, mutta voipahan vedota ongelmatapauksissa siihen (siinä vaiheessa, kun vanhemmat soittavat tms.), että sinä olet kyllä maininnut Huutonet-ilmoituksessa, ettet myy alaikäisille. Voit sitten laittaa kyseiselle käyttäjälle negatiivista palautetta surutta. Näkevätpähän sitten muut, ettei joku alaikäinen pojankloppi ollut ymmärtänyt lukemaansa ja on yrittänyt ostaa K18-kamaa ja vielä epäonnistunut kaupan viemisessä loppuun asti.
Sinä voit tunkea tuon silmiä pyörittelevän palleron vaikka sinne mihin aurinko ei paista.
Voit vain syyttää omaa laiskuuttasi, jos tuollaiset tapaukset ärsyttävät etkä tee asian eteen itse mitään. Huuto.netissä olisi kyllä hyvä olla jonkin sortin automaattinen iäntarkistus, mutta ennen kuin sellainen ominaisuus lisätään palveluun (kannattaisi varmaan antaa asiasta palautetta myös Huuto.netin ylläpidolle), niin joudut näkemään itse hieman lisävaivaa, jos haluat estää tuollaiset tapahtumat jatkossa. Turha itkeä jossain Pelaajalaudoilla asiasta ja kuvitella, että se korjaa yhtään mitään.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
« Vastaus #538 : 09.06.2009 20:54 »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
« Vastaus #539 : 09.06.2009 20:57 »
Nyt: Modern warfare 2 ja 10/10 netti... parhautta
tallennettu