Jerskaleh
Vieras
Koulu vituttaa aina välillä. Nyt kahtenä päivänä putkeen heräsin tunnin myöhässä, jippii. Noh, yritän nyt parantaa tuota heräilyä.
Luokanvalvojani oli jotain reilu parikuukautta poissa, ajattelin että hän ei enää käy hoitamaan mitään ikivanhoja poissaoloja, mutta kyllä se vain alkoi. Koita nyt sanoa monta tuntia olit poissa 22 päivä marraskuuta?!? Joo muistankin. Poissaoloja tuli aikamoinen nipuska, vaikka viimelukuvuonna olin todella vähän poissa. Isompi ongelma tulee myöhästelyistä, sillä niitä on tullut paljon. Lähden kouluun polkemaan yleensä silleen että tulen minuutin myöhässä ja niistä tulee merkinnät. Viidestä merkinnästä saa tunnin jälkkää, olen yhden istunut joskus ja heh montahan jälkkää saan noista kaikista -__-.
Koulussakin on tosin hyviä puolia, vaikka yleensä koulu ei jaksa kiinnostaa hevonvittuakaan. Esimerkiksi on kivaa nähdä kavereita ja tyttöjäkin. Ilman koulua tuskin ikinä olisin tutustunut niihin, joten eihän elämästä tulisi mitään ilman koulua.
Ainiin sain välitodistukseen yhden nelosen, se tuli uskonnosta. Sain nelosen koska en tullut kokeeseen, vaikka yritin kyllä. Noh, sain siitä suoraan nelosen, ei se mitään, sellaista sattuu, MUTTA kaverini ei myöskään tullut kokeeseen ja se sai vitosen, vaikka on huonompi oppilas kun minä. Tämä ei tee mitään muuta siellä tunneilla kun joskus lintsaa, joskus vittuilee opettajalle ja joskus nukkuu tällästä. Reilukerho kokoontuu taas!
Onneksi pahempaa vitutusta ei ole ja itseasiassa tällähetkellä olen aika onnellinen muutaman jutun takia!