Vs: Yleinen vitutusketju
« Vastaus #632 : 16.10.2009 14:35 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Työhaastattelut varsinkin nykytilanteessa ovat turhautumisen ja todellisen vitutuksen syntypaikka. Vaikka onhan se jo siinä mielessä ihan positiivista että on päässyt edes haastatteluun. Mutta itse olen tässä useammassa haastattelussa reilun puolen vuoden sisään käynyt ja kysymykset, kommentit ja perustelut ovat olleet aika moisia. Yhdessä paikassa sanottiin että sinä tuskin jaksat tässä työssä olla kun olet niin koulutettu, vaikka vakuuttelin että tälläistä työtä juuri haen (en edes valehdellut). Yhdessä paikassa kysyttiin mikä oli roolini lukioaikaisessa luokassani. Ja lukio-opiskelustanihan alkaa olemaan kohta 10 vuotta. Yhdessä haastettelussa haastattelija antoi alkoholivalistusta, kuinka se on paha asia ja sillä voi pilata työelämänsä. Sitten on vielä erikseen nämä välitysfimat, jotka haastattelevat huvin vuoksi että saadaan tietokantaan lisää ihmisiä. Olen niissäkin muutamassa käynyt mutta sen jälkeen ei ole mitään kuulunut vaikka hommiin olen hakenut.
Totta kai tämä ajankohtakin on mitä on. Ennen hakemuksia kun tuli 10-20 kpl, nyt niitä tulee 50-200 kpl, eli 5-10 kertaa enemmän, joten erottuminen on todella vaikeaa. Mutta olisi kyllä kiva tietää kuinka moni työllistyy esim. välitysfirmojen kautta.
Eli työnhaku on suoraan sanottuna aivan perseestä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju
« Vastaus #649 : 29.10.2009 06:20 »
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju
« Vastaus #656 : 11.11.2009 05:06 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Eilen aamulla olin täysissä voimissani, mutta iltaan mennessä kehitin jostain ihan reippaan taudin. Kurkku vähän karhea, nenä ei pahemmin vuoda, eikä otsakaan tunnu lainkaan lämpimältä, mutta perkeleen kipeä olo silti. Yleinen flunssakolotus, tokkuraa ja painetta silmien takana. Nyt kolmen tunnin nukkumisen ja kahden tunnin pyörinnän jälkeen odottelen apteekkia aukeavaksi, jotta saisin hakea kuumemittarin. Vituttaa. Vaikka onhan tässä hetkessä tiettyä kansallisromantiikkaa...
Edessä vielä syksyn tiukin treeniviikonloppu, joten ei tämä taas ihan siihen parhaaseen saumaan sattunut. Varsinkaan, jos kyseessä on "le jackpot".
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu