Miksi helvetissä ostit pleikkari kolmosen, etkä Xboxia? Toisaalta itsekin ostin sen taas vaihteeksi muutama päivä sitten ja jo nyt kadun sitä. Helposti paskin konsoli koskaan heti ekan Xboxin jälkeen. Laitteelle on vielä vähemmän hyviä yksinoikeuspelejä kuin Wiille ja multiplattarit melkein aina moxin versiota huonompia+niistä saa maksaa enemmän. Noh, olkoot sitten vaikka leffakäytössä, jos en muuta sille keksi.
Niin ja jos ropeja haluat, niin kannattaa suosiolla hommata DS.
Leffa käyttöhän siinä päällimmäisenä syynä oli kun PS3:n hankin. Ja parempi ristiohjain mättöihin. Tosin olen huomannut että sekin tuntuu pidemmälti paskalta mätöissä. Ja DS löytyy jo. Jostain syystä en vain ole ikinä päässyt sisään noissa 2D JRPG peleissä. Ilmeisesti olen jonkinlainen piilevä grafiikanpalvoja...
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/211819Jossain vaiheessa Eternal Sonata taisi olla Anttilassa tarjouksessa, en vain muista mihin hintaan. Omani ostin kumminkin viime keväällä upouutena Prisman alelaarista 19,95 eurolla, joten suosittelen pitämään niitä silmällä (niistä voi ilmetä joskus ihan kelvollisia löytöjä). Ja jos halajat PS3:lle JRPG- tai seikkailupelejä, niin ensimmäisenä tulee lähinnä mieleen Star Ocean: The Last Hope, Disgaea 3: Absence of Justice ja Valkyria Chronicles, puhumattakaan niistä ladattavista peleistä.
Koska GameStopin valikoima on aina vähän ylihinnoiteltu ja surulllinen, niin suosittelen turvautumaan nettikauppoihin.
Olen katsellut Espoossa, Sellon Prisman alelaaria ja se on kyllä huonoin mitä olen ikinä nähnyt. Tosin tuntuu olevan Sellossa vähän joka paikassa sama juttu. Anttilassa on hyviä BD-tarjouksia, mutta pelit on aika heikossa...
Star Ocean olikin yksi vaihtoehto, en sitäkään vaan mistään löytänyt. Disgaea 3 taas tuntuu enemmän strategia ropelta mikä itseeni ei samalla tavalla iske ja Valkyria Chronicles taas on sodan käyntiä joka aiheena pursuaa jo korvista kun sitä on joka puolella. Eternal Sonatassa kiehtoo taistelu joka tuntuu erilaiselta ja varsin toimivalta. Vähän saman tyyliseltä kuin Tales -peleissä ilman Talesin sekavuutta.
Täytyy varmaan käväistä Kampin Konsolinetissä joku päivä jos sielä olis...
E: Niin ja kaikkihan sen tietää, että boxilla pelataan ja plekellä katsellaan leffoja.
Olen tullut tähän tulokseen myös. Heavenly Swordkin tuntuu Bayonettan jälkeen surkealta. Olisi pitänyt pelata eri järjestyksessä nämä..