Ei JUMALAUTA! Kävin eilen hankkimassa kehutun ja ylistetyn Phantom Hourglassin, Gamestopista. Otin tässä sitten ohjekirjan käteen että fiilistelen hiukan ja luen kuinka peliä pelataan, kun ei ollut aikaa itse peliä ottaa käteen. Mutta se vitun ohjekirja on täynnä RUOTSIA ja NORJAA!! Ei helevetti!! Mitä vitun ideaa tässä nyt on? Käytönnössä paskapaperilla on enemmän käyttöä kuin sillä vihkosella! Ja jälleen myyntiarvo tippui lähes nolliin. VITTU!
Itse möin muutamia vuosia sitten pois huuto.netissä Pikminin, jossa oli ruotsinkielinen ohjekirja. En maininnut asiasta sen kummemmin kohteessa, kun ajattelin että ei sillä mitään väliä ole. Enkä kyllä tajuakaan, miksi sillä olisi jotain väliä. Noh, joku viiden tähden homohan siitä sitten alkoi itkemään ihan urakalla ja halusi saada kaksi euroa hyvitystä, kun ei tiennyt, että mukana tulee ruotsinkielinen ohjekirja, plah plah plah... Hirveä sepustus kaikenlaista. Sanoin ensin että en varmasti hyvitä penniäkään, mutta sen jälkeen se ukko lähetteli mailissa varmaan viiden metrin listan erilaisia säännöksiä ja sepustuksia miksi minun pitäisi hyvittää sille ne KAKSI euroa. Käskin sen ukon vetämään narun kaulaan ja hukuttautumaan suohon, niin eipä sen jälkeen kuulunut mitään. Tosin ei kyllä minun huuto.net tunnuksestakaan...poistettiin. *_*
Eli tarinan opetus oli:
- Voit myydä eteenpäin sen pelin joskus normaalilla summalla, kun et mainitse ruotsinkielisestä läpyskästä.
Mad Crockit näppäimistölle.