Vs: Yleinen vitutusketju
« Vastaus #1290 : 16.04.2014 17:54 »
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Pakko kyllä yhtyä Melficen viestiin. Tosin sanottakoon, että voisihan se hieman halvempi hintataso olla ruoassa - senhän on bonuskortiton Lidl osoittanut Suomessa. Mutta muuten juu..
Suomea ja Saksaa on hölmöä verrata, koska sosiaalipoliittisesti, taloudellisesti ja kulttuurillisesti on niin erilaisia valtioita. Se, mikä Saksassa toimii, ei Suomessa toimisi - ja sama toisinpäin. Saksassa on yli 80 miljoonaa asukasta, meillä viisi miljoonaa. Kai nyt järkikin sanoo, että kyseessä on ihan eri lähtökohdista lähtevät valtiot.
Mielelläni maksan paljon veroa, jos se mahdollistaa "ilmaiset" palvelut ja koulutuksen. Rikkaimmat ei ehkä näitä palveluita tarvitse, mutta silti olen progressiivisen verotuksen kannalta. Tämä yhteiskunta kuitenkin on mahdollistanut heidän rikastumisen, joten verojenmaksu on palvelus valtiolle takaisin. Minun mielestäni on ihan helvetin hieno juttu, että täällä kaikki saavat tukea tarvittaessa. Ei Suomessa ole sitä köyhyyttä, minkä käsitän köyhyytenä. Täällä saat kämpän valtion ja kunnan avulla, jos sulla ei ole rahaa. Ei täällä juurikaan ole niitä köyhiä, mitkä on jostain Hollywood-leffoissa tuttuja, eli asutaan jossain pahvilaatikossa kujalla. Täällä "köyhillä" ihmisillä on ipadit ja muut ajankohtaiset vempeleet... Ei Suomessa asiat tällä hetkellä liian hyvin ole, mutta on mun mielestäni edelleen lottovoitto syntyä Suomeen.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju
« Vastaus #1314 : 15.09.2014 02:20 »
Vin
Jäsen
Basaaripisteet: 1
No onkos tuolla pistoolilla paljon ammuskeltu lähiaikoina
Ei.
Nonko sillä aikomuksena vielä ylipäätään ammuskella?
Olettaen, että luvat on kunnossa ja tila missä harrastaa löytyy, niin miksi ei? Varmaan silloin tällöin.
Mikäli tuon ikäisellä aseella aikoo ampua, niin kannattanee tarkastuttaa aseen kunto ammattilaisella ennen käyttöä. Eipähän räjähdä käsille.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu